Iată cum poate fi Școala Ușoară și Distractivă - Platforma Școlară nr. 1 din România

Hi I'm         
Jeremy Jackson
 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas porta orci ut nisi laoreet, eget hendrerit nisi sagittis. Nam rutrum, arcu vel pellentesque interdum, risus est sodales purus, sit amet congue felis felis non metus. Aliquam nunc ante, venenatis facilisis scelerisque in, vehicula sit amet mauris. Curabitur tempor ullamcorper porta. Quisque et massa in massa ullamcorpe .

 Consectetur id vel elit. Etiam eleifend urna ac mauris sollicitudin, eget porta enim fringilla. Morbi ultricies orci a bibendum varius. Nulla facilisi. Aenean sagittis pharetra augue, quis viverra leo fermentum consectetur. Pellentesque viverra dui vitae nisl blandit eleifend. Nam laoreet semper felis at luctus. Quisque eget commodo magna.

 Maecenas consequat quis magna pellentesque tincidunt. Suspendisse potenti. Quisque lacus sapien, suscipit a malesuada et, laoreet et eros. Mauris malesuada aliquet odio, in vulputate magna commodo sed. Phasellus non pretium elit. 

Ai încercat vreodată să îi interzici copilului tău
accesul la telefon, tabletă sau tv pentru o zi?

• “Copilul meu <nu rezistă> fără tehnologie!”

• “Doar electronicele îl motivează pe copilul meu.”

• “Telefon, tabletă, laptop – copilul meu doar la așa ceva se gândește!”

• “Copilul meu se frustrează când nu poate să folosească laptopul sau telefonul.”
 
Părinții simt cum copiii lor se îndepărtează. 

Se retrag într-o lume proprie: o lume a ecranelor, a device-urilor.

Când copilul trebuie atenționat că a greșit, metoda care sigur funcționează e “tăiatul” telefonului sau al tabletei

În acel moment, copilul aparent docil începe să țipe necontrolat și aruncă părinților priviri furioase.

DE CE “DEPENDENȚĂ”?

Pentru că are toate trăsăturile:

· Copiii fac aproape orice ca să obțină și să păstreze timpul din fața ecranului.

· Sunt dispuși să distrugă armonia din familie pentru a-și păstra ecrane.

· Nu-i interesează că ecranele le afectează sănătatea.

· Când le sunt interzise electronicele, devin furioși sau chiar agresivi.

· Se furișează ca să acceseze pe ascuns ecrane.

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

Care sunt consecințele fizice și emoționale ale dependenței de ecrane?

S-a descoperit că privitul pasiv la un ecran schimbă modelul undelor cerebrale încă din primele 30 de secunde de vizionare. 

La copiii mici, expunerea la ecrane încetinește dezvoltarea creierului, favorizează apariția ADHD, afectează limbajul și capacitatea de ascultare și înțelegere.

La copiii mai mari și la adolescenți, folosirea excesivă a ecranelor este asociată cu:

Obezitatea, sedentarismul, consumul de junk food,

Izolarea, comunicarea dificilă, afectarea relațiilor cu familia, 

Neascultarea, minciuna, delăsarea, amânarea,

Limitarea sau renunțarea la alte pasiuni și hobby-uri,

Scăderea stimei de sine și a nivelului de inteligență emoțională,

Riscul de a fi hărțuit în diferite medii online,

Probleme oftalmologice, atrofierea musculaturii, afectarea posturii corecte a corpului.

Dar... tehnologia nu ar trebui îi ajute pe copiii nostri?

Cumpărăm copiilor computere și sperăm să-i ajute să învețe mai mult, mai bine, mai ușor.
 
Dar cu cât copiii petrec mai mult timp în fața ecranelor, cu atât notele lor la testări și la examene scad. Așa arată statisticile. 

Sunt afectate nu doar rezultatele la matematică, ci și înțelegerea unui text, scrierea de eseuri și alte abilități sau competențe.
 
Care este explicația? Ca să evolueze sănătos, copiii au nevoie să-și dezvolte o serie de capacități: 

Anticiparea. Creația. Organizarea. Auto-controlul. Gândirea critică. Prioritizarea. Înțelegerea cauzei și a efectului. 

Însă ecranele nu pun la lucru zonele responsabile de toate aceste activități. Din contră: ecranele pun creierul “pe pauză”.
 
Suntem prima generație de părinți care trebuie să își dea seama cum să-și crească sănătos copiii cu atâta tehnologie în jur.

Așa că e ușor de înțeles că suntem luați pe nepregătite și putem să “picăm în capcane” cu mare ușurință.

Drumul spre… device-uri e pavat cu intenții bune 

Timpul petrecut de copii în fața ecranelor este una dintre cele mai mari îngrijorări ale părinților din ziua de azi. 

Dar paradoxal, tot noi, părinții, acceptăm și încurajăm accesul copiilor la device-uri.

Motivele cel mai des invocate sunt: 
 
•  “Trebuie să fie în rând cu ceilalți copii.

• “Calculatoarele sunt viitorul, e bine să se priceapă de mic.”

• “Îl las pe tabletă ca să nu se plictisească, eu nu am timp.”

• “Îi dau telefonul ca să am și eu puțină liniște.”

• “Sunt multe jocuri educative, așa învață diferite lucruri.”

Faptele noastre sunt mai sincere decât cuvintele

• Spunem copilului să stea mai puțin la televizor. Noi stăm până noaptea târziu pe Netflix.

• Îi spunem să nu stea cu orele pe Facebook. Noi dăm “Scroll” toată ziua pe telefon.

• Îi reproșăm că nu este atent la ce discutăm cu el. În același timp, noi ne verificăm WhatsApp-ul.

Nici copiii, nici noi nu ne putem schimba obiceiurile peste noapte. Mintea învață prin repetiție

În procesul de învățare, metodele pozitive sunt cel mai mare ajutor .

Avem nevoie de strategii plăcute de implementare a unor obiceiuri sănătoase, folositoare. 

Astfel ne vom elibera de lucrurile care nu sunt bune pentru noi.

Se pot bucura copiii de tehnologie, cu înțelepciune și folos?

Niciun părinte nu poate sta 24/24 ore cu copilul, să se asigure că cel mic nu se plictisește. 

Și da, device-urile ne aduc o mulțime de lucruri bune: cărți, cursuri, documentare, filme bune și atâtea altele.
 
De fapt, ne dorim pentru copiii noștri să se bucure cu adevărat de tehnologie:

Să putem avea încredere în ei, în activitățile și în timpul petrecut de ei în fața ecranului. 

• Să-și stabilească singuri limite și reguli sănătoase și să fie în stare să le respecte. 

• Să fie implicați la școală și în relația cu familia și prietenii

• Să nu-și neglijeze somnul, mâncatul sănătos, mișcarea în aer liber, pasiunile din afara calculatorului.

Te învăț să îți ajuți copilul să folosească tehnologia în avantajul său 

Ai observat? Cu cât petreci mai mult timp “pe ecrane”, cu atât parcă vrei să stai și mai mult

„Scroll, refresh, next, like, play!" Nu-ți vine să te oprești! 

Iar la copii, sentimentul este și mai puternic. 

Dependența de ecrane se instalează foarte ușor la cei mici. Și este cu atât mai periculoasă.
   
E la fel ca alimentația: hrănim copilul mic cât mai sănătos. Știm că are nevoie de hrană de calitate ca să se dezvolte

În niciun caz nu-i dăm cartofi prăjiți și hamburgeri de la fast food! Știm că sunt dăunătoare și că, în plus, creează dependență.
 
La fel se întâmplă cu tehnologia:

Dacă întâlnirea copilului cu tehnologia nu are baze și reguli sănătoase, copilul se va obișnui cu “junk tech”. Va deveni dependent de ecrane.
 
Nu putem să ne ținem copiii într-un glob de sticlă. Nici nu le-ar fi de folos! 

Dar putem să le oferim o bază de valori solide, înțelepte, sănătoase, care să-i ajute mai târziu.
 

Tehnologie fără riscuri pentru copilul tău!  


Cursul “DEPENDENȚA DE ECRANE” exact asta face:

• oferă părinților tot sprijinul necesar pentru a-și proteja copiii,

• ajută părinții să-i elibereze pe cei mici de dependența ecranelor,

• dă o șansă în plus copiilor să se dezvolte sănătos și armonios.
 
Autorul cursului este psihopedagogul Ina Ilie, specialist în Științe Cognitive. 

De aceea, cursul “DEPENDENȚA DE ECRANE” vine cu cele mai noi și importante informații despre cum reacționează mintea copiilor la contactul cu diferite ecrane și tipuri de conținut

Totodată, cursul oferă cele mai bune metode și soluții concrete, plăcute, ușor de pus în practică

Cu ajutorul lor, copii afectați de dependența de ecrane își pot redobândi controlul și starea de bine

Ce conține cursul:

· Ecranele și dezvoltarea copilului tău: Cum funcționează mintea copilului, de la bebeluș la adolescent, când este expusă la ecranele device-urilor;

· De la junk food la junk tech: Cum devin copiii, prin intermediul ecranelor, “consumatorii perfecți”, plini de nevoi nesatisfacute și dorințe multe;

· Scapă de dependență! Planul concret: strategia, pașii, provocările și cum poți să ajungi la rezultatul dorit;

· Tehnologie cu folos: Cum ajutăm copiii să folosească ecranele în avantajul lor, în siguranță și fără “efecte secundare”;

· Familia voastră: Comunicare mai bună, apropiere, înțelegere cu copilul și cu partenerul;

“Mulțumim din suflet, Ina! Nu ne-am dat seama că avem o problemă de dependență reală, mai ales că în pandemie copilul era obligat să petreacă mult timp la calculator pentru școală. Dar de fiecare dată când i-am zis să mai lase calculatorul și să iasă din casă sau să facă altceva, am avut surpriza neplăcută să ridice tonul la mine și să-mi trântească ușa. I-am interzis calculatorul într-o zi de duminică și a făcut efectiv o criză de nervi. Atunci mi-am dat seama că este o problemă de dependență reală și am căutat soluții. Din fericire, am descoperit cursul Inei! Metodele din curs au fost mai simplu de pus în practică decât speram. Am putut să ne facem strategia noastră și așa am scăpat de dependență. Ne-am luat copilul înapoi! :) Mulțumim din suflet, Ina!” Mădălina și Radu B.

Cine este INA ILIE?

Numele meu este Ina Ilie, sunt mamă a doi băieți, psihopedagog și am un master în Științe Cognitive. Studiile pe care le-am făcut și cursurile pe care le creez spun, de fapt, un singur lucru, extrem de important despre mine: cred că atât noi, cât și copiii noștri, merităm și putem să ducem vieți bune, împlinite și fericite. Tot ce trebuie să facem este să vrem să cunoaștem și să aplicăm ce cunoaștem în viața noastră.

Am lucrat peste 20 de ani in televiziune (Atomic, National TV, Digi), dar marea mea dragoste, pe drumul profesional, a apărut cu adevărat în 2012 când am decis să mă fac pshihopedagog. Aveam deja un băiat, pe Gabriel, de trei ani, și îmi doream să înțeleg mai multe despre nevoile lui și ale copiilor în general, și cum să le răspund cât mai bine. Apoi a apărut al doilea băiețel, Tim, și, în același timp, marea mea dragoste profesională a căpătat un chip și mai precis: științele cognitive. 

Care este rolul minții umane, al cunoașterii (cogniției) în viața noastră, și în fericirea noastră? Cum putem să ne dirijăm viața în așa fel încât să fim cu adevărat împliniți? Cum ne ajută toate cercetările din neuroștiințe, psihologie și științele educației, să ne înțelegem mai bine pe noi înșine și să avem o viață armonioasă?

Acestea sunt întrebările pe care mi le adresez des, și din ele apar cursurile mele online și offline.

Am făcut până acum o serie de cursuri cu părinți, educatori, profesori, adulți de toate profesiile și vârstele, despre cum ne putem folosi mintea pentru a avea o viață mai bună, despre cum ne putem relaxa pentru a ne bucura mai mult de ce trăim, despre strategiile cele mai eficiente de învățare. Despre cum să devenim cu adevărat inovatori. Despre cum să gândim din mai multe unghiuri, să vedem lucrurile din mai multe puncte de vedere. Despre cum să ne creștem încrederea în noi. Cum să ne descoperim drumul în viață, adevărata vocație. Și acum, despre cum să devenim părinți mai fericiți. Pentru că merităm și, foarte important, chiar putem. Fericirea este dreptul nostru prin naștere, tot ce trebuie să facem este să întindem mâna și să îl luăm.

Iată ce obții prin intermediul cursului:

✅ Înțelegi motivele reale pentru care copilul tău este dependent de ecrane și device-uri.

✅ Înveți să identifici problemele punctuale legate de screen time, în funcție de mai mulți factori: durata, conținutul, locația, contextul în care copilul folosește device-urile.

✅ Afli cum să îți construiești o strategie proprie, adaptată copilului și familiei tale, prin care îți ajuți copilul să reducă timpul petrecut în fața ecranelor.

✅ Înveți cum să introduci în programului copilului tău noi reguli și rutine, folosind metodele cele mai eficiente, cu cea mai mică rezistență.

✅ Recâștigi controlul asupra copilului tău – fără certuri, fără pedepse, prin strategii plăcute, care vă vor apropia.

✅ Îți ajuți copilul să se elibereze de dependența de device-uri și să le folosească în mod corect, plăcut și eficient.

CUPRINS

Introducere

Bine ati venit - Dependenta de ecrane este una dintre cele mai mari provocari, in special pentru copii. Primul pas in abordarea dependentei: monitorizam ecranele mobile din casa.

Trei mari categorii de probleme speciale - Planul pe care il propunem trebuie sa fie insotit si de cateva masuri si abordari speciale in cazurile mai dificile. Pe trei dintre ele le mentionam azi.

Planul de reducere a dependentei - mica descriere - Dupa ce am parolat si pus filtre si limite, cum negociem timpul de ecrane? Scurta descriere a planului pe care il propun.

Capitolul 1

ZIUA 1: De ce sunt ecranele o problema pentru voi - Studii din tarile asiatice dezvoltate arata ca dependenta de ecrane copiilor incepe si de la 5 ani.

ZIUA 2: Cum au intrat ecranele in viata copilului - Momentul in care au intrat ecranele mai mult in viata copilului ne poate da indicii despre modurile in care copilul, tanarul, ne santajeaza sa cedam. Despre plictiseala si de ce e una dintre cele mai creative stari.

ZIUA 3: Cum ajung ecranele sa dea dependenta - Care sunt atractiile ecranelor, cum ne tin lipite de ele, atat pe noi, cat si pe copiii nostri?

ZIUA 4: Cum stim ca cineva e dependent de ecrane - Sunt unii copiii care sunt mai atrasi de ecrane si mai predispusi sa devina dependenti. Care sunt acestia si cand putem spune ca avem de a face cu o dependenta de device-uri?

ZIUA 5: Cat comunicam sau ne mai jucam cu copilul nostru - Primul pas in restabilirea legaturii cu copilul trebuie facut de parinte. Care sunt activitatile pe care obisnuiati sa le faceti impreuna? Ce s-a pastrat din ele in ultima vreme?

ZIUA 6: Cum impacteaza ecranele dezvoltarea fizica a copilului vostru - Postura defectuoasa, masa corporala mare, probleme cu somnul, lipsa de miscare, scaderea acuitatii verbale si mai proasta oxigenare a creirului - acestea sunt doar cateva dintre efectele excesului de ecrane asupra dezvoltarii fizice a copilului.

ZIUA 7: Cum afecteaza dependenta de ecrane emotiile si comportamentul - Atentie, stare de calm, rabdare si incredere - iata doar cateva dintre palierele afectate de excesul de ecrane.

ZIUA 8: Care credem noi ca sunt avantajele tehnologiei - Astazi va invit sa va ganditi realist la avantajele reale ale ecranelor, reflectate in comportamentul si abilitatile copilului.

ZIUA 9: Ce se joaca si la ce se uita copilul vostru - A juca un putin un joc foarte violent e mult mai nociv decat a juca putin mai mult un joc mai putin violent.

ZIUA 10: Care sunt nevoile de baza are copilului - Ecranele pot sa fie irezistibile si pentru ca satisfac o nevioe de baza a copilului.

ZIUA 11: Cat ar trebui sa se uite/ joace un copil pe device-uri - Cat e suficient si ce inseamna ca timp prea multe ecrane zilnic pentru un copil?

Capitolul 2

ZIUA 12: Cum facem sa fim noi, parintii, mai relaxati - Avem nevoie sa ne eliberam de stres inainte de a ne conecta cu copilul si de a impune limite.

ZIUA 13: Sedinta cu parintii - Doi adulti care comunica copilului o decizie, un plan, sunt mult mai convingatori decat unul singur.

ZIUA 14: Care sunt valorile parintelui si cat sunt ele incalcate acum - Valorile noastre pot sa ne sprijine sau pot sa ne impiedice in a limita timpul de ecrane. E bine sa ne cunoastem valorile, pentru a sti daca e cazul sa le schimbam.

ZIUA 15: Cum arata viata copilului dupa ce ecranele nu mai sunt o problema - Ca sa stim daca ajungem unde vrem, trebuie sa avem o destinatie, un punct spre care tindem. Care sunt comportamentele pe care ne dorim sa le adopte copilul nostru?

ZIUA 16: Ce surprize pot aparea la implementarea planului - E bine sa fim pregatiti pentru cateva reactii mai putin placute. Daca vom avea parte de unele placute, cu atat mai bine.

ZIUA 17: Planul de a reduce timpul in fata ecranelor - Sistemul cadranelor ofera bonificatie pentru fiecare sfert de zi. Acest sistem incurajeaza colaborarea.

ZIUA 18: Cateva dintre cele mai frecvente intrebari - Cum fac sa se opreasca atunci cand zic? Cum comunica cu copilul daca nu mai vorbeste cu mine?

ZIUA 19: Cum incepem si care e regula generala de cooperare - Recomand sa incepem cu o regula generala de cooperare, care poate ajusta multe comportamente nedorite.

ZIUA 20: Importanta aprecierii calitatilor si limbajul pozitiv - Atunci cand un copil se simte apreciat este satisfacuta una dintre nevoile lui de baza.

ZIUA 21: Ultima zi de challenge, primele zile de implementare - Raspundem la cateva intrebari pe care le primim frecvent.

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

De la copilul tăcut care se închide în camera cu tableta,
la copilul dulce și comunicativ, de care ți-a fost dor

Poate că deja situația a scăpat de sub control: 

Copilul nici măcar nu se mai ascunde, se joacă pe calculator de dimineața până seara. Doarme când vrea, nu mai stă la masă cu familia, s-a izolat aproape complet.
 
Poate că în aparență e calm și cooperant – până când i se spune să facă ceva ce nu-și dorește. Nu-l mai interesează ce-i spun părinții. Se simte nedreptățit și face scandal dacă i se limitează accesul la electronice.
 
Poate doar ai auzit de problemele care pot să apară și intuiești ce va fi mai târziu. 

Copilul tău e mic sau, cumva, ai reușit deocamdată să îl ții departe de tehnologie. 

Însă ți-e teamă că, în curând, copilul se va scufunda cu mare viteză în adâncurile dependenței de ecrane.

Din fericire, tu nu trebuie să te mai îngrijorezi!

Ai acum la dispoziție tot ceea ce trebuie pentru a-ți ajuta copilul – pe termen scurt, mediu și lung.

Pachet Cursuri de Dezvoltare Personală

pentru părinți și copii

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

Cum plătesc?

Plătești online, cu cardul. 

Facturarea se face automat.

Poti renunța oricând.

Primești acces la curs imediat completarea datelor de card.

Plata cu cardul este sigură?

Plata este sigură. La noi nu ajung datele tale de card. Pentru plați folosim Stripe. 

Stripe a fost auditat de un auditor certificat PCI și este certificat la nivelul 1 ca furnizor de servicii PCI. Acesta este cel mai strict nivel de certificare disponibil în industria plăților. Pentru a realiza acest lucru, folosesc cele mai bune instrumente și practici de securitate din clasă pentru a menține un nivel ridicat de securitate.

Cum procedez dacă nu sunt mulțumit?


Dacă nu ești mulțumit, indiferent de motiv, poti renunța oricând.

Primesc factură fiscală?

Da. Vei găsi factura fiscală in contul tău imediat după plată.

Se poate face factură pe firmă / persoană juridică?

Da. Când te înscrii bifează optiunea “Vreau factură pe firmă” și introdu datele de facturare. 

Când am acces la Curs?

Ai acces la curs imediat ce iti completezi datele. 

Când și unde are loc Cursul?

Oricând și oriunde dorești!

Primești acces la cursul înregistrat. 

Astfel, îl poți urmări oricând, oriunde, la orice oră, în ritmul tău, așa cum este convenabil pentru tine.

Cum am acces la platforma?

Primești pe e-mailul cu care te înregistrezi un link, un user și o parolă. 

Te loghezi cu ele și ai instantaneu acces la Curs!

Pot să am acces la curs și de pe tabletă sau mobil?

Da. Ai acces la Curs de pe orice dispozitiv (tabletă, telefon, laptop, PC).

Lecțiile video sunt optimizate pentru toate tipurile de dispozitive. 

Ai nevoie doar de o conexiune rezonabilă la internet.

Pot descărca lecțiile video?

Ai acces online la toate lecțiile video, oricând și oriunde ai internet.

Lecțiile video nu pot fi descărcate. 

Orice încercare de piratare a conținutului video duce la restricționarea accesului și la sancționarea conform legislației în vigoare.

Câte persoane pot avea acces la Curs pentru o singură achiziție?

Accesul la Curs se face pe baza userului și a parolei unice. 

Astfel, accesul este garantat și destinat pentru o singură persoană (indiferent că achiziția este realizată de o persoană fizică sau de o persoană juridică).

Transmiterea userului și a parolei către alte persoane reprezintă o încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală.

Trebuie să am conexiune la internet?

Da. Ai nevoie de acces la internet pentru a urma Cursul. Acesta nu poate fi parcurs dacă nu ai conexiune la internet.

Dacă am nelămuriri, sau dacă întâmpin dificultăți tehnice, pot să vă contactez?

Desigur!

Pentru orice nelămurire sau întrebare, te rugăm să ne contactezi pe e-mail la adresa contact@superscoala.ro

Suport tehnic - Tel/WhatsApp 0730.287.262

“Un copil, doi părinți, trei tablete, trei telefoane, televizoare în fiecare cameră… E cazul să continui? Toți eram dependenți de ecrane, nu doar copilul! Cursul Inei ne-a ajutat enorm. Mă așteptam să fie un proces foarte lung și greu, dar n-a fost deloc așa. Acum suntem o familie mult mai fericită. Recomandăm cursul cu toată încrederea!” Emil M.
 
“Vreau să mulțumesc doamnei Ina Ilie și 10X.ro pentru cursul despre dependența de ecrane. Ajunsesem la capătul puterilor cu fetița mea. Singurul fel în care o puteam convinge să facă ceva era să o ameninț că îi iau telefonul. În rest parcă nici nu era acolo, lângă mine, era pierdută în ecran. Când îi luam telefonul țipa, plângea, trântea. Acum am scăpat de toate acestea, telefonul este folosit normal și copilul meu se poartă din nou normal. Vă mulțumesc!” Otilia G.

 Poți crește calitatea vieții tale și valoarea ta personală
  acordând atenție ideilor și scopurilor care te inspiră!